טלזסטון ניצחה את סביון

נדב דוד No Comments on טלזסטון ניצחה את סביון

כמדי שנה נערכו תחרויות שונות מטעם המועצה לישראל יפה. אחת הקטגוריות המשמעותיות: 'דגל היופי'. הזוכה שהפתיעה את מאות המשתתפים: טלזסטון. שרת הפנים: "רשות חרדית למופת"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במועצה לישראל יפה התקיים טקס מוניציפאלי בו חולקו פרסם שונים לרשויות המקומיות בתחום השמירה על הטיפוח והיופי. פרס אחד הרים גבות אצל מאות המשתתפים, והפך לשיחת היום.

לאחר דברי הקדמה, הכריזה המנחה על שמות המתמודדים בקטגוריית 'דגל היופי'. בין הרשויות שהתמודדו בתחרות הייתה גם המועצה מקומית סביון, הנודעת בשמירה על איכות הסביבה והיופי ביישוב, בשל האוכלוסייה הסוציו אקונומית הגבוהה של תושבי המקום.

מה רבה הייתה ההפתעה כאשר הוכרז שמה של הרשות הזוכה: קריית יערים – טלזסטון. מאות המשתתפים באירוע, ראשי רשויות, ראשי ערים, ראשי מועצות מנהלי מחלקות שפ"ע ואחרים מחאו כפיים בהתרגשות לשמע שמה של הזוכה המפתיעה. ראש המועצה יצחק רביץ נקרא אל בית הכבוד לקבל את הפרס מחבר השופטים ושרת הפנים.

השרה שהייתה אף היא המומה מהזוכה המפתיעה שגברה על סביון, הפטירה: "כל הכבוד, אתם רשות חרדית שהיא דוגמה ומופת. אני כל כך שמחה מהזכייה, הזאת".

יצוין, כי פרס דגל היופי ניתן לרשות שרשמה לפחות שלוש שנות הישג של חמישה כוכבי יופי. רק אז ניתנת לה האפשרות להתמודד בתחרות על הקטגוריה. בטלזסטון מציינים כי מאז החל רביץ לכהן בתפקידו לפני שלוש שנים, זכתה המועצה בחמישה כוכבי יופי מדי שנה, לראשונה בתולדותיה גם זכתה בגדל היופי.

הפרס ניתן על תחומים רבים ששופצו או נבנו מחדש בקריית יערים. כמו ניקיון גינון, פארקים חדשים, ספסלי רחוב, מדרכות, ריבוד כבישים, תאורת לד ברחוב, שילוט, ספרייה עירונית מפוארת, שירות וזמינות לתושב,  עבודת המועצה עם התנדבות בקהילה ועוד רשימת הישגים ארוכה של ראש המועצה רביץ בשלוש שנות התפקיד.

ראש המועצה יצחק רביץ אמר בתום האירוע: "אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להוביל את טיפוח העיר כבר שלוש שנים ברציפות. זה היה קידוש השם גדול לראות את כל ראשי הרשויות בארץ שמים על נס את המועצה המקומית קריית יערים שעברה בשנים האחרונות מהפכה של ממש. בסייעתא דשמיא נמשיך להצעיד את היישוב קדימה בתנופה".

 



0 תגובות